АСНОЎНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ ПА ВЫНІКАХ ПЕДСАВЕТА
ПА ТЭМЕ “Фарміраванне ведаў, уменняў і навыкаў”
У ходзе работы па фарміраванні ў вучняў
прадметных кампетэнцый (сукупнасці ведаў, уменняў, навыкаў) планаваць вучэбныя
заняткі з улікам вызначанага алгарытма
па фарміраванні ў вучняў прадметных кампетэнцый (сукупнасці ведаў, уменняў і
навыкаў):
1. Пры фарміраванні паняццяў (ведаў) спалучаць славесныя метады, якія не
забяспечваюць неабходнай паўнаты ведаў, з наглядным
паказам, улічваючы, што выбар нагляднага дапаможніка павінен быць найбольш
рацыянальным для пэўнага прадмета, тэмы, класа.
2. Пры фарміраванні навыкаў улічваць
тры этапы:
- атрыманне ведаў;
- авалодвае асобнымі элементамі дзеяння;
- аб’яднанне асобных элементаў у цэласнае
дзеянне (практыкаванні з павышэннем патрабаванняў да дакладнасці і скорасці).
3. Пры фарміраванні ўменняў
практыкаваць самастойнае прымяненне ведаў
і навыкаў па алгарытме і пры рашэнні
новых задач.
Методы отработки навыков (Л. Ф. Носкевич из опыта работы)
Методы отработки навыков (Н. П. Липская из опыта работы)
Комментариев нет:
Отправить комментарий