ПРЕДМЕТНАЯ КОМПЕТЕНЦИЯ – совокупность знаний, навыков, умений, формируемых в процессе обучения


АСНОЎНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ ПА ВЫНІКАХ ПЕДСАВЕТА ПА ТЭМЕ “Фарміраванне ведаў, уменняў і навыкаў”
У ходзе работы па фарміраванні ў вучняў прадметных кампетэнцый (сукупнасці ведаў, уменняў, навыкаў) планаваць вучэбныя заняткі з улікам вызначанага алгарытма па фарміраванні ў вучняў прадметных кампетэнцый (сукупнасці ведаў, уменняў і навыкаў):
1. Пры фарміраванні паняццяў (ведаў) спалучаць славесныя метады, якія не забяспечваюць неабходнай паўнаты ведаў, з наглядным паказам, улічваючы, што выбар нагляднага дапаможніка павінен быць найбольш рацыянальным для пэўнага прадмета, тэмы, класа.
2. Пры фарміраванні навыкаў  улічваць тры этапы:
- атрыманне ведаў;
- авалодвае асобнымі элементамі дзеяння;
- аб’яднанне асобных элементаў у цэласнае дзеянне (практыкаванні з павышэннем патрабаванняў да дакладнасці і скорасці).
3. Пры фарміраванні ўменняў практыкаваць самастойнае прымяненне ведаў і навыкаў па алгарытме і пры рашэнні новых задач.



Прэзентацыя да ўрока 
Методы отработки навыков (Л. Ф. Носкевич из опыта работы)
Методы отработки навыков (Н. П. Липская из опыта работы)



Комментариев нет:

Отправить комментарий