Формирование личностных, метапредметных и предметных компетенций учащихся

 Формирование личностных, метапредметных и предметных компетенций учащихся (подготовка к педагогическому совету)

Открытый урок  литературного чтения (приемы эффективнойконтрольно-оценочной деятельности, дифференциация устного опроса, реализациявоспитательного потенциала урока) в ІІІ “Б” классе, учитель Л. А. Андрияшко(высшая квалификационная категория).  

Презентация. 

Ромашка Блума как как инструмент дифференциации процесса обучения

Открытый урок английского языка (с применениемтехник визуализации) в V классе, учитель Н. Н. Любушкина (высшаяквалификационная категория). 

Презентация.

Открытый урок по учебному предмету “История Беларуси в VІІІ “Б” классе (краеведческий компонент, дифференциация устного опроса,целеполагание), учитель А. А. Кривопуст. 

Презентация.

Для забеспячэння фарміравання асобасных, метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў на вучэбных занятках, з мэтай павышэння якасці адукацыі прапаную пры праектаванні вучэбнага занятка абапірацца на крытэрыі эффектыўнага ўрока, якія даказалі сваю прадуктыўнасць:

1) матывацыя;

2) мэтапакладанне;

Мэта – дыягнастычная (канкрэтная, можна праверыць ступень выканання).

Крытэрыі дыягнастычнасці мэты на ўрок:

 Ці адпавядае паняццю “мэта” (прагназуемы вынік)?

Ці зразумела, што будзе правярацца на завяршэнні ўрока?

Ці не фармальна вызначана (толькі б напісаць)?

Ці будзе мэта арганізоўваць дзейнасць вучняў?

Ці магчыма дасягнуць гэтай мэты за 45 хвілін урока?

3) дыферэнцыяцыя (у залежнасці ад узроўняў складанасці і вядучага канала ўспрымання інфармацыі);

4) якасная кантрольна-ацэначная дзейнасць (сістэма ацэньвання);

5) своечасовая карэкцыя;

6) інтэрактыўныя метады і прыемы (настаўнік=вучань, вучань=вучань);

7) эфектыўныя стратэгіі пастаноўкі пытанняў;

8) міжпрадметныя сувязі;

9) самастойная дзейнасць;

10) НаШтоБуЗу;

11) выхаваўчы патэнцыял вучэбных заняткаў.


Комментариев нет:

Отправить комментарий