Формирование личностных, метапредметных и предметных компетенций учащихся (подготовка к педагогическому совету)
Ромашка Блума как как инструмент дифференциации процесса обучения
Для
забеспячэння фарміравання асобасных, метапрадметных і прадметных кампетэнцый
вучняў на вучэбных занятках, з мэтай павышэння якасці адукацыі прапаную пры
праектаванні вучэбнага занятка абапірацца на крытэрыі эффектыўнага ўрока, якія даказалі
сваю прадуктыўнасць:
1) матывацыя;
2) мэтапакладанне;
Мэта – дыягнастычная
(канкрэтная, можна праверыць ступень выканання).
Крытэрыі
дыягнастычнасці мэты на ўрок:
Ці адпавядае паняццю “мэта” (прагназуемы вынік)?
Ці зразумела, што
будзе правярацца на завяршэнні ўрока?
Ці не фармальна
вызначана (толькі б напісаць)?
Ці будзе мэта
арганізоўваць дзейнасць вучняў?
Ці магчыма дасягнуць
гэтай мэты за 45 хвілін урока?
3) дыферэнцыяцыя (у залежнасці ад узроўняў складанасці і вядучага канала ўспрымання інфармацыі);
4) якасная кантрольна-ацэначная дзейнасць (сістэма ацэньвання);
5) своечасовая карэкцыя;
6) інтэрактыўныя метады і прыемы (настаўнік=вучань, вучань=вучань);
7) эфектыўныя стратэгіі пастаноўкі пытанняў;
8) міжпрадметныя сувязі;
9) самастойная дзейнасць;
10) НаШтоБуЗу;
11) выхаваўчы патэнцыял вучэбных заняткаў.
Комментариев нет:
Отправить комментарий